Upoznavanje učenika s razvojnim i zdravstvenim teškoćama prisutnima u našoj Školi
Autor: Paula Kuharić, 21. 10. 2016.
Od početka školske godine svi razredni odjeli sudjelovali su na predavanju o razvojnim i zdravstvenim teškoćama u našoj Školi. Cilj predavanja bio je upoznati učenike s ozbiljnim zdravstvenim problemima njihovih kolega, senzibilizirati ih te ih potaknuti na odgovorno ponašanje. Osim toga učenici su potaknuti da više cijene vlastito zdravlje te su poučeni kako reagirati u određenim situacijama, kako bi ili pomogli svojim kolegama ili im olakšali boravak u Školi.
Učenici su upoznati s intelektualnim teškoćama, dijabetesom, hemofilijom, cerebralnom paralizom, zaostajanjem u rastu, sljepoćom i epilepsijom.
Na kraju predavanja mogli smo zaključiti da svi ponekad patimo zbog nečega, svi smo ponekad bolesni i u tim trenucima ponajviše trebamo pažnju i razumijevanje. Koliko smo god različiti toliko smo i slični. Svi smo ranjivi. Iz tog razloga potrebno je izbjegavati ismijavanje drugih jer su nam u nekim aspektima čudni, smiješni ili neshvatljivi jer ih lako možemo povrijediti, a to je ono što bismo svi trebali izbjegavati- da se netko zbog nas osjeća loše.
Također, naučili smo da smo skloniji pomaganju kada se sami nađemo u blizini unesrećene osobe jer je sva odgovornost na nama, dok u prisustvu drugih ljudi dolazi do difuzije odgovornosti. Stoga, kada se ukaže potreba da moramo pomoći nekome, važno je ostati priseban i ne dozvoliti da nas uhvati panika.
Naposljetku smo naučili i vježbali stavljanje unesrećenog u bočni položaj.